6 september 2008

sjuk, sjuk.. SJUK (!)

Ja jävlar. Vill ju aldrig gå om för faan!! Har varit såhär i en vecka nu typ. Feber/stegting varje dag, hosta, täppt näsa, sjuk hals. And that's just great! Asså, pallar inte dehär längre :o Nu hostar jag snart upp mina lungor också. Och som grädde på moset har jag så fans sjuk rygg, vet inte vad jag gjort? Har inte kunnat böja mig på en vecka, men jag tror nästan den börjar bli lite bättre nu. Men när jag hostar sticker det riktigt till varenda gång ;<

Åkej nu ska jag sluta klaga. Hm, har ju inte skrivit nåt på en vecka nu typ. Som vanligt har jag inte orkat eller haft lust. Kan iallafall nämna att förra helgen var riktigt super (Y) Fast blev kanske liite för mycket för mig på lördagen. Som t.ex. att jag lyckades slarva bort min telefonacku :) Heh...

/fanny


Inga kommentarer: