4 december 2008

u think you know me?

Var bara tvungen att göra ett "friendquiz" som många andra gjort. Tja, om ni har lite att göra. Gör mitt test här :D
--> Klick klick!

Vädret idag har inte vart så himla mysigt ju. Snöslask gillar vi inte! Ska ju vara sånt puder snö.
Efter skolan stack jag in till stan på gym. Fyy, tungt idag! Fast det är ju bara bra iofs. Sen mötte jag upp mamma på stan för att jag sa åt henne att jag hittat en mjukisdräkt från h&m. En brun med hello kitty tryck på ryggen, hih söt. Fast jag gillar inte när dom trycker hello kitty på bh:n och trosor, det är bara irriterande. Men iallafall, mamma köpte den i julklapp till mig :) och så köpte hon en maskara till julklapp som jag ville ha också. Tss, taack mamma!

Imorgon är det självständighets fest i skolan. Så då blir det till att vara lite finklädd. Jag tror jag har på klart vad jag ska ha på mig. Ähh, stor skillnad men ändå :')

/fanny





Inga kommentarer: