28 september 2009

Vi kör en dagens i brist på annat

Dagens låt: Frida Andersson- busy missing you (hennes myspace)
Dagens frisyr: Gjorde inget annat än att ta pannluggen åt båda sidor, sen lite hårspray på de
Dagens klädsel: svart lång topp, vit kofta
Dagens roliga händelse: Av någon anledning ringde min gamla väckarklocka imårse som jag har i lådan till mitt nattduksbord, och jag kan ju säga att det tog en jäkla lång stund innan jag fattade vad det var som pipade yrvaken som jag var.
Dagens planer: Mja, antagligen sängen så småningom
Dagens vill ha: En kram, eller två
Dagens saknad: Kramar
Dagens tråkigaste: Att varken sara eller dea kan komma med till sverige
Dagens finaste: min katt.. typ
Dagens måste: måste nog inget mera idag
Dagens dricka: saft
Dagens köp: ingenting
Dagens mat: maletköttrisotto i skolan, ingen hit
Dagens kärlek: min kisse
Dagens mående: Nja, likgiltigt
Dagens skratt: hm, säkert när jag kikade 2½ men
Dagens tanke: "gud vilken äcklig utväxt jag har"
Dagens smycke: mina rosörhängen
Dagens önskan: jag vill ha ...
Dagens längtan: resan med dea och sara nästa år


/fanny

Inga kommentarer: