4 oktober 2009

I'm still aliiiveee!

Mjo, jag överlevde torsdagen med nöd och näppe. Bara ett köttsår mer på rumpan och några blåmärken fler på ben och fot. Annars mår jag prima! Näj, men usch blev alldeeles för full torsdagen. Från kanske ~2 tiden och framåt är allt svart. Borde ha slutat dricka vid 1 tiden när jag var sådär "perfekt" påverkad. Men neej, brukar ju inte funka så bra. Vilket det inte gjorde nu heller. Kan ju berätta att jag hade enorm morkkis på fredagen när jag vaknade. OCH sjuk rumpa, vilket jag ännu har. Snyft! Men dumt huvud får kroppen lida.

Nu till något lite roligare--> Ny frisyyr plus hårfärg :D Jag är nöjd! Fast den blonda slingan kunde ha varit blondare. Liknar lite mer på orange nu. Äh, men jag kan ta och göra den blondare i ett senare tillfälle.



/fanny

Inga kommentarer: