20 december 2009

Najjjs

Julfesten gick utmärkt igår! Fått bra kritik också :) Efter julfesten åkte vi in till stan på julklappsjakt, fick inte allt köpt så måste ännu en gång till stan innan jul. Vi sprang iallafall där en par timmar sen hem och fixa sig och iväg pånytt på förfest i smedsby. När klockan närmade sig 22 tiden begav vi oss iväg till ollis. Hade en riktigt prima kväll =) feelis på topp. Måste även nämna att vi körde vår single ladies dans från vår julfest på scenen :D haha, bääst.

Kvällen lämnade också ett jäädrans stort blåmärke på mitt knä. Jag är bra på att fixa till mig såna, lite av en tradition. Fast när jag skaffade mig detta igår hade jag ännu inte hunnit bli så full. Råkade snubbla på ett av trappstegen vid ollis scenen och vips flög jag omkull och brakade knät rätt i golvet. Sköönt.


/fanny

Inga kommentarer: