5 juli 2010

(omg!)

Idag fick jag veta att en *censur censur censur* ska vi säga bekant till mig har GIFT(!!!!) sig. Haha, jag visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta. Okej inte gråta men ni förstår. Han är * c e n s u r*. *Censur* Jag förstår inte riktigt vad han/de tänkte där..BUT HEY! That's just my opinion :) Må de leva lyckligt i alla sina dagar... lalala and all that shit ;)

EDIT: Jag kände mig tvungen att censurera och ändra lite det jag skrivit eftersom en viss Anonym inte tyckte det var lämpligt att skriva så som jag gjort. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om fler än Anonym blev stött av det jag skrev. But still, detta var ingen hemlighet att de gift sig och folk pratar ändå. Så en par rader om vad jag tyckte tror jag inte någon dog av ;) Nåja, nu är det iallafall ändrat. Peace \/

/fanny

4 kommentarer:

Anonym sa...

kanske man int ska skriva sånt på en blog som alla kan läsa. Vissa vet ju no vem du pratar om.. åå kanske int tycker att d e så hemst kiva :D

Fanny sa...

Nå de va ju int nån hemlihet precis att dom gift sig och så tror ja faktiskt int att di bryr sig så hårt va jag tycker om de :) Folk pratar ju hur som helst så tror int de så stor skillnad fast jag skrev en par rader om de i min fjuttiga blogg. Men eftersom vissa (du) blev stött av de ja skrev så visst kan jag censurera en del så alla blir glada och nöjda! ^^

Anonym sa...

Kan säga som anonym där uppe att jag också tyckte ditt inlägg med eller utan censur var lite att gå till överdrift, bara för att alla pratar behöver man ju inte skriva ett inlägg om det på sin blogg, hur glad skulle du själv bli om någon sku skriva ett sånt inlägg om dej? Dessutom glömmer du det mest viktigaste, att alla faktist får gifta sej när dom vill och hur dom vill, utan att du egentligen har något att säga om det eftersom de inte handlar om ditt liv.

Fanny sa...

Men hey, give it up already :) Min blogg, min åsikt. Finns no värre saker folk skriver om. Dessutom sa jag aldri att de va nå fel me att gift sig. Nåjå, hur som helst. Ni får ha era åsikter och jag mina.