11 juli 2008

Loppisfynd

Jag är en sån person som typ aldrig hittar något på loppis. Därför besöker jag dem väldigt sällan också. Men idag hittade jag faktiskt en par grejer! Fyndade ett par riktigt söta skor, ett brett silverarmband, en svart stickad väst, båda bridget jones filmerna, en röd mönstradduk som typ alla äger ( de vanligaste finns i färgerna svart, röd och vit) ni vet nog säkert och så hittade jag en skål där det står godis över hela skålen. Kan fota grejerna och visa senare :)
Efter vi hade sprungit och på där en stund for vi och handlade mat och sen på pizza. Mums!

Nu ska jag väl snart dra till sandra och umgås med lite folk. Trevlig kväll!

/fanny

1 kommentar:

Anonym sa...

hur mycket man hittar på loppis beror till ganska stor del på hur ofta man springer där, så det är en lite ond cirkel... ;)