1 juli 2008

Tisdag

Shiieett, stekhet dag idag : o Jag och dea pinades rejält när vi oljade in bänkar på jobbet idag. Fast kom ju en skur där på eftermiddagen ? Knasit.. Efter jobbet for vi på kaffe till en janne som också jobbar vid sjukhuset men som är på semester nu. Och efter vi suttit där en stund kom anders efter oss och vi for på en snabb visit in till stan eftersom dea skulle byta en piercing hon köpt och jag skulle välja en till mig själv som present. Jag fyller nämligen på torsdag ;) Denna blev det >



Här är gårdagens shopping :)





+ underkläder, men vill inte skylta med vilka bh:ar och trosor jag använder ;)

/fanny

2 kommentarer:

Anonym sa...

"men vill inte skylta med vilka bh:ar och trosor jag använder ;) " men inga problem med att posa i bloggen i bikini? you're great

Fanny sa...

Eftersom man ändå går omkring offentligt med bikini så tyckte jag att jag kunde ta och visa den, men inte går man omkring och visar sina underkläder? Och posade ? Njaa, inte riktigt men alla har vi våra åsikter.
När du väl nämner det så, japp! The greatest : )