12 augusti 2008

Första skoldagen

Var tung.. haha okej inte så värst då men nog var jag helsikes trött för det när jag kom hem. 98 nya ettor har vi i skolan. Fan va många, kommer ju va trängsel typ. Vi hade 3 vanliga timmar idag, men jag hade bara två eftersom jag är tutor så vi hade nån grej med ettorna sista timmen.

När vi kom vandrandes från maten så kom vasabladet och intervjuade jag,linn,joanna och sara. Dom frågade nåt om hur det var att börja skolan igen och vad vi såg fram emot osv.. Så tog dom förstås foton av oss. Och till det värsta.. eftersom jag är tutor så skulle alla tutorer ha på sig en illgrön t-skjorta med trycket "tutor" på ryggen. Märkväl ILLGRÖN!!! nästan neon, usch fy hemskt. Alltså om ni råkar se mig i vasabladet, JAG HADE INTE PÅ MIG T-SKJORTAN SJÄLVMANT! Jah, tänkte bara förvarna er så ni inte undrar varför jag har på mig en så ful t-skjorta. Och completely oversize är den med : <

/fanny

Inga kommentarer: