24 augusti 2008

update

Har vart lite dålig med att uppdatera nu igen. Har inte orkat.. :> Sammanfattar helgen kort;

Fredag: Var bara hemma ovh tog det lugnt :)

Lördag: Jag, dea, sara och alex for till filips villa i alskat. Var en helt najs kväll/natt med bl.a bastubad, dans på bänkarna och ett krossat fönster. Haha, det var sofia som lyckades med att gå in i fönstret. Hon misstog fönstret för dörren :') Men det var en rolig syn! Och nu hoppas jag att jag inte hittar en par foton som togs där här uppe på nätet :| Kanske blev lite hmm.. väl naket där ett tag. Haha, aja lite kul var det iallafall.

Kom hem 6 imårse så jag sov ända till 15 idag -_- Sen dess har det gått rätt segt. Har typ suttit fastklistrad framför tv:n. Var Project runway marathon på trean. Borde göra andra grejer men istället sitter jag här, suck. Jaja, ciao!

/fanny

Inga kommentarer: