27 januari 2009

Inga krafter kvar

Efter att ha varit på ett nytt pass för detta år är jag så gott som helt utpumpad på energi. Jag kanske har 10% kvar, ni vet som med laptops när det ligger kring 10-12% kvar börjar de nästan att lägga av. Så känner jag mig nu.
Beskrivning av passet på lady line's hemsida:

Total Explotion Effektiv timme som både förbättrar konditionen och förbränner ordentligt med energi! Timmen består av ca. 45 min. intervall-träning. På slutet kort muskelträning samt tänjning.

Hann springa på stan en liten stund innan jag for på gym. Vid Kicks så fyndade jag två necessärer från make up store som alla var på 50% ! Har kollat på dom riktigt länge men tyckt det var för mycket pengar att lägga ut på en necessär. Och nu fick jag två för mindre än av en hade kostat förut, vilket kap! Det blev att kosta 18,20 om jag minns rätt, annars hade det blivit ungefär dubbelt upp.



/fanny

Inga kommentarer: