26 maj 2009

Obotlig sjukdom

Igår bestämde jag mig för att sluta lite tidigare än vad jag egentligen gjorde så jag satt på med Jessica in till stan för att sen vänta på ett bussen hem. Kände nästan på mig att jag inte skulle komma tomhänt hem, och så blev förstås fallet. Det är näst intill omöjligt för mig att gå i stan utan att köpa nåt. Så man kan i princip kalla det en obotlig sjukdom. Suck! Aja, men köpt är köpt :D Blev iallafall två längre tubtoppar ( de var jag faktiskt i behov av), ett läppglans, mascara och två armband.















Var och sprang en runda ikväll igen. Det blev upp på bron denna gång, och gud vad varmt och kvav luft det var där vid bron. Men jag kom mig upp och ner iallafall ;p
Imorgon på gympan har vi beachvolley, vad tusan ska man ta på sig då? Kommer helt säkert att regna också, skulle inte va konstigt... Nej men nu går jag och lägger mig. Natt!

/fanny

Inga kommentarer: