29 maj 2009

Svennebanan

Nu har jag, Fanny Hägen, gått ut årskurs två i korsholms gymnasium. Och vet ni vad? Jag har inte så stor lust att bli abiturient efter sommaren. Men jag tror jag är illa tvungen! Fast sitzarna ser jag givetvis framemot :D

Var ju vid halkbanan imorse som jag tidigare skrev. Det gick helt bra faktiskt, ganska roligt också! Annars börjar det bara gå bättre med körningen, fast jag och kärringstoppet går ju fortfarande lite hand i hand.

Jag, sara, jessica och dea tog oss friheten att sluta klockan 12 idag och åka in till stan. Alla sprang vi på våra små ärenden, själv var jag nog bara med som mentalt stöd. Ett halvt kilo godis köpte jag, haha. Men de hade ju faktiskt lösgodis till 3.99€/kg, såå kom igen! Billigt vafan, det gäller ju att passa på.

Idag har jag väl endel saker att göra tills imorgon, soom måla mina naglar osv. Andreas kommer till mig en stund också så jag ska försöka få undan några grejer innan han kommer.
Annars, fint väder idag och ännu varmare lovade dem väl tills imorgon. Naaajs!

/fanny

Inga kommentarer: