15 november 2009

halo

Efter att så gott som siktat in mig på att det skulle bli en hemmakväll igår igen ändrades detta rätt drastiskt där en 22 tiden. Två samtal fick jag. Det ena var att jag skulle skjutsa en par från smedsby till krogen. Och efter många om och men gick jag med på detta eftersom jag ändå inte hade något bättre för mig än att sitta i soffan och tycka synd om mig själv. Strax efter kom det andra samtalet där min gamla klasskompis ringde och ville ha mig till björkö. Där var det fest tydligen, och eftersom jag lovat honom så många ggr att jag skulle komma dit och hälsa på var det nog på tiden jag gjorde det tänkte jag. Så efter stadsvisiten åkte jag dit då och lämnade där i några timmar. Riktigt trevligt var det också fast man var spiknykter : )

Kom nyss från bodygympa och fyyfan va tungt det var idag. Eller så var det kanske jag som inte hade tillräckligt med energi. För ska jag vara ärlig vet jag varken ut eller in för tillfället. Känns alltför hopplöst just nu. Jag försöker så mycket men förgäves, så att säga. Jee, i dunno.

/fanny

Inga kommentarer: