19 november 2009

Know How

Och som vanligt brukar jag inte bli så mycket klokare av denna mässa, så det blev jag heller inte detta år. Men en trevlig "nail painting" fick jag på min tumnagel :D Hah, iofs var detta nu vasa yrkeshögskolas logo de lagade på alla men roligt att pröva på iallafall och jag ska definitivt åka dit och laga alla mina naglar någongång. De hade massor med olika tryck som man fick se i en tidning de hade.


Deras hemsida; http://nailpainting.tripod.com

Detta skulle jag t.ex. kunna tänka mig att laga:



Men som sagt de hade massor med olika tryck. När jag kollade i tidningen där vid botniahallen fastnade jag bl.a för ett leopardmönster som var riktigt sött. Det kostar 2€/nagel så det skulle alltså bli 20€ för båda händerna. Och det är ju inte precis något att klaga över :p

/fanny

Inga kommentarer: