7 mars 2010

fjortisfasoner

Jag lyckades få en perfekt fylla igår. Var inte för full och inte för nykter. Händer allt för sällan tycker jag. Egentligen hade jag ju int tänkt dricka så mycket men tydligen inte.
Jo men en riktigt rolig kväll hade jag. Tycker oplanerade krogkvällar oftast blir roligast konstigt nog. Lyckades med att locka fram min inre fjortis också (i blame it on the alcohol) genom att stå och grovhångla uppemot ollisstaketet och både få och ge sugmärken. Mest på skoj iofs men såhär på efterhand inte lika skoj längre. Nu är det bara jävligt fult.
Hemvägen var rätt skoj den med, lite annorlundare än vanligt. Bilen var överfull med människor så jag och en annan hamnade i bakluckan tillsammans med baslådan. Trångt och guppigt! När jag väl var hemma hamnade jag att åla en bra stund på golvet innan jag fått av mig ena skon, knepigt det där med skor ibland. Kom mig till slut i sängen iallafall.

Nu blir det jag, sängen och ett skins avsnitt!

/fanny

Inga kommentarer: