25 mars 2010

Mission completed

Fixade just uppdraget tvätta piss-väskan. Nu får vi hoppas den klarade sig. Mamma tyckte jag skulle slänga väskan men det gick jag inte med på. Jag köpte ju väskan i veckan! Me like it, duuhh. Slutligen citerar jag mig själv från fb, "jag känner mig naken, rädd och exposed utan telefon". Jävla gris till människa att ta min kamera och telefon :( Och att sen väskan blir på pissad var ju pricken över i:et. Liksom rub it in my face bara. Har ni karar så satans svårt att styr er grej medan ni pissar? Jag vill upplysa er om att pisset ska i pissoaren och inte på golvet. Och det betyder heller inte att det är okej att pissa på en väska bara för att den ligger på golvet. Comprende?

Imorgon ska jag väl förhoppningsvis efter ett nytt simkort. Och i och med att jag inte kommer har några nummer what so ever så får ni som känner för det gärna skicka er nummer till mig. Typ via mail eller nåt. Det vore snällt!

/fanny

Inga kommentarer: