17 maj 2010

"Oh, hot, damn..."

Jag kan ärligt säga att mitt rum förvandlats till en bastu. Eller egentligen hela vinden. Så jäävla varmt! Och i den här värmen ska man sova, hmpf.

Varmt har det varit i jobbet idag också. Har suttit och stekt i blomlandet hela dagen. Chill bara! Eller nej, det är nog inget chill men man kan låtsas att det är det.
Efter jobbet for jag och pappa på mobiljakt, Samsung Jet närmare bestämt. Vi kom hem med inget mindre än en print. Men det är inte fy skam. En ny sådan var vi verkligen i behov av. Nu kan jag äntligen börja printa ut foton och skanna papper i mängd och massor. Härliga tider vi lever i. Hah, jåå... Näe men angående telefonen så borde jag få den endera imorgon eller onsdag. Vi hoppas att den kommer imorgon. Tack för mig, Gonatt!

/fanny

Inga kommentarer: