29 maj 2010

Yo yo

Så vare helg på nytt! Veckorna börjar nästan flyga iväg nu tycker jag.
Igår var jag nog bara hemma, tror det blir till det idag med. Händer väl inte nåt speciellt vad jag vet.
Sitter och letar efter nåt cupcakes recept som jag ska baka tills studentfesten nästa helg. Finns ju så otaligt många recept! Men tror jag kanske hittat ett nu. Har aldrig bakat cupcakes förut så får se hur det går :D

Igår var det ju annars ett för jävligt väder. Inte alls roligt i jobbet med andra ord. Dea och jag hade små sjöar i våra skor när vi avslutade dagen och kände väl oss i allmänhet som två nerdränkta katter. Fy och usch! Jag beställer fint väder tills nästa vecka, tack. Främst av allt till nästa helg!!

/fanny

3 kommentarer:

RASA sa...

Foreca menar att de ska regn på vår studentdag.. Själviskt av gud tycker jag! >:(

RASA sa...

VA FAN HÄND ME MIN BLOGGADRESS?
aja.. nevermind!

Janine sa...

jag å simone testa bak från ett recept som FOKI :D had på sin blogg å di vort skitgod! så du kan let där efter e å la di :)