2 september 2010

020910

Ojdå, lite dåligt med bloggandet ser jag. Men som sagt är det rätt mycket nu. De senaste dagarna har jag bara hunnit stiga in genom dörren och typ bytt kläder och sen så skulle man ut igen. Fast idag har vi ingen nollning så man hinner varva ner lite och ladda batterierna till fredag lördag. Inge skola har jag heller haft idag. Eller var nog en sväng där via för de var välkomstmässa så gick och kika lite snabbt. Såå nu sitter jag och väntar på att dea ska komma hem från skolan så vi kan åka och handla mat. Kylskåpet skriker verkligen tomt. Eller lite pålägg har vi, och fil. Heh :)

Har ju förstås inte varit så aktiv med kameran tyvärr. Och igår när jag hade med den ut så märker jag att batteriet till kameran lämnat i lägenheten. Typiskt :D Här är iallafall några bilder från i lördags.



Och häär spelar vi Alias. Jag och dea vann.. ( säger vi ;))



/fanny

Inga kommentarer: