24 september 2010

Idol 2010

Ett par ord om några av årets deltagare som tog sig vidare till kvalveckan.

Jay Smith. Helt klart min favorit hittills :) Han är som en stor björn jag bara vill krama om, och så är han ju en grym sångare!


Sassa Bodensjö. Ser ut som en kille, och synd hon inte var det. Ser ju fan bra ut :D [heh]


Sebastian Krantz. Kommer helt säkert bli fjortisarnas favorit för i år. Men med det sagt förnekar jag inte att han ser bra ut.


Malin Brännlund. Jo, hon sjunger bra men det är något med henne som jag irriterar mig på något så otroligt! Kan dock inte sätta fingret på vad..


Jamilla Idris. Diggar henne, och så liknar hon Rihanna! Fast hon har ju inte helt gått vidare än eftersom det är tittarna som avgör. Men jag hoppas hon tar sig vidare till nästa vecka iaf! Om jag vart i swe nu skulle jag ringt och röstat på henne :D


/fanny

Inga kommentarer: