26 mars 2011

Schleten

Sliten så in i *** meen inget att göra åt saken bara till att tagga om! Love & Lust Paint Party står på kvällens agenda. Excited över UV kroppsfärgen man kommer få :D Kommer bli hur najs som helst ju.



Gårkvällen var awesome! Jag stod typ längst fram när Hoffmaestro spelade, bra att vara liten ibland så man kan klämma in sig lite här och var. När dom typ hade spelat klart och jag slapp ur folkmassan drypte jag verkligen av svett, haha. Usch! Typ hela jag var helt blöt, fräsch jah. Aa men dom var riktigt bra live faktiskt, lägger upp bilder och video inom kort. Efterfest blev det hos karl, haha vi är allt galna vi. När jag kollade kameran imårse på bilder från efterfesten blev jag helt wtf! Minns inte att såna bilder togs, men dom vågar jag nog inte sätta upp hit ;p Ajo men vi är en incrediawesome trio vi!

Nu taggar vi, skål!

/fanny

Inga kommentarer: