24 mars 2011

tagga Hoffmaestro

Imorgon spelar Hoffmaestro på corona. Har vetat om det länge men inte brytt mig speciellt och så gott som bestämt mig för att inte gå ut då. Nej men nu såhär kvällen innan ska man visst det, tydligen! (skyller på påtryckningar från Karl). Och lördag var det redan bestämt att vi skulle gå ut för dom kommer ha kroppsfärg (sån UV som lyser i mörkret!!) och grejer på Omega. Faaan alltså, mina studier kommer verkligen lida nu. Har en uppsats som ska va in på måndag som jag inte ens börjat på. Och imorgon har jag prov så kan inte börja på den. Jag + Rätt prioritering = ej bra. Men ähh, ska se det ur en positiv vinkel. Jag fixar dethär! :D

Måste marathon lyssna på Hoffmaestro nu så man känner igen lite mer låtar än typ Highway man och några andra jag har på min spellista!


/fanny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom e SKITBRA live! De e nog värt att åka dit :D

Fanny sa...

Okejj, va bra de då! :)