10 oktober 2008

I got drooled in the face..

.. by my cat. Inte mysigt kan jag berätta för er! Hah, iallafall! Sitter bara hemma ikväll, verkar som alla sitter hemma ikväll. Var meningen jag skulle kolla idol men såg bara kevin sjunga sen gick jag. Inte intressant nog :/ Men fredag hela veckan måste jag titta! :D


Idag var vi och tittade på en teater de två sista timmarna. "Världens bästa böcker" hette den. Faktiskt riktigt bra tyckte jag. Man fick sig en par goda skratt minsann. "Jippikaayeey mothafuckaah" haha, skoj!

Igår så började jag på Dansmix vid fysio step med dea och sara. De hade redan varit med två ggr innan så jag tänkte att jag kan ju också hänga på. Var annorlunda men på ett bra sätt. Roligt att variera lite! Igår så var det Flamenco pop :D Lärde oss grundstegen typ, nästa gång skulle vi väl finslipa dansen lite tror jag.

/fanny

Inga kommentarer: