1 oktober 2008

Jag borde..


Tja, det är egentligen ganska mycket jag borde göra nu. En grej är iallafall att jag borde sätta en massa papper i en mapp från förra perioden och den sista perioden före vi fick sommarlov. SÅÅÅ jobbit, dom bara ligger där och jag orkar inte ens kolla på dom. Blä.

For in till stan efter skolan på några ärenden. Köpte ett halsband och en ring som jag ska ha på fredag, och så var jag i behov av en bh med avtagbara band så en sån köpte jag med. Sen var mamma snäll och köpte en grå tröja från h&m till mig :) Men när jag provade den här hemma så kanske jag funderar på att gå och byta till större storlek, vill att den ska vara lite lös så.

Dagens irritationsobjekt; BUSSTATION! Jävla skit som ska stänga klockan 17, behövde ju fylla på mitt busskort men icke..

Angående bilden såå, jag kände för en peace-pose \/ :D

/fanny

1 kommentar:

Anonym sa...

aha okej härligt!

vet du o iPhone är bra? :D
kram