25 oktober 2008

Tredje hjulet

Hatar att vara det tredje hjulet när typ alla ens bästa vänner har pojkvänner att umgås med. Extra mycket idag. Fan vad led jag har varit. Är alltså hemma denna kväll igen. Jag vill också kunna ha nån att umgås med när det inte händer något. Det är specifikt dessa stunder som suger när man är singel. Hatar när det inte något, för då vet jag att det typ blir en kväll som jag växlar mellan datorn och tv:n stup i kvarten medans ens vänner har det trevligt med deras pojkvänner :/

Aja, nog med klagande och tycka synd om sig själv. Men det är faktiskt inte kul!
Har inte gjort ett skit idag, eller kollat heroes har jag gjort. Enda som är värt att nämnas, jaa och duschat med! Visst intressant?? :) Har inte ens klätt på mig. Herregud, en väldigt givande Lördag minsann.

/fanny

Inga kommentarer: