30 mars 2009

Måndag

Förstås hade jag glömt att ändra tiden på min väckarklocka så jag försov mig. Blev väldigt hastiga tag imårse!
Slutade tidigare och drog in till stan. Hade en par ärenden att uträtta men blev klar med dem onödigt fort så när jag hade gjort dem var jag ännu tvungen att gå i stan i 1½h. Kan meddela att vasa är en ytterst tråkig stad. Tristessen ledde till en par onödiga köp. Eller onödiga och onödiga, nog kommer dom till användning men jag var ju inte i stort behov av dem så att säga.
Skulle köpa en mascara och ett par svarta vanliga bomullsleggings (har tappat bort de förra). Ja, det blev köpt men till kom ännu ett par svarta leggings i sånt mera slätt material, ett par örhängen till fredagens konvent utstyrsel och tre par trosor.



Ni kanske kan gissa vad jag ska föreställa sen på fredag? ;P

/fanny

2 kommentarer:

RASA sa...

aj ska du va gris?

Fanny sa...

and 10 points goes to SARAA!!!!