6 mars 2009

My style is di bom digi bom di deng di deng digigi uu uuu...

Fredag i all ära, okej det är nu lördag men jag räknar det fortfarande som fredag. Har suttit hemma ikväll. Kikade på en film som kom från 3:an. Employee of the month, mja inga kommentarer om den egentligen.
Provet i hälso idag gick helt ok antar jag. Sen har dagen bara rullat på som vanligt.

Händer det något extra trevligt imorgon(idag) kväll gott folk? Jag chansar på att det ej händer något men man kan alltid hoppas. Skulle gärna göra något, känns som jag inte gjort något här hemma på jätte länge. Kommer antagligen inte hända något denna helg, förra helgen satt jag hemma och helgen före det så var jag i gran canaria och där den helgen före sååå, låt mig tänka.. jo det var äldstes dag på fredagen och lördagen blev hemmakväll.
Ska iallafall på gym imorgon, alltid något.

/fanny

Inga kommentarer: