22 mars 2009

We failed

Efter ett tappert försök att slippa in på Fontana lyckades jag och dea ej. Vi hade fejkade stämplar och hade till och med tagit av oss jackorna. Men nej, det räckte inte. Vi blev ändå tillfrågade efter våra id. Alla andra tyckte att våra "stämplar" såg äkta ut och att vi nog skulle slippa in. Fast ja, ni vet ju hur det gick. Vi blev jätte sura då vi inte slapp in. Vi hade varit super taggade på att vi kanske skulle slippa in och så. En grej vet vi säkert nu iallafall, vi tänker inte försöka in en gång till förrän vi fyller 18. Det är alltså om 3-4 månader. Gäller att hålla ut och vänta nu bara då som vi gjort i de senaste 17 åren!

/failedfanny -_-

4 kommentarer:

Anonym sa...

men haha!

vart tog deas "jag ska faktiskt INT fösök slipp in på krog förrän jag fyller, de sku känns onödigt.. jag hinner nog sen då jag e 18" ?

Fanny sa...

Nå vi fick så lust att pröv då alla andra sku på krog åså då e kanske sku funk me dide stämplan osv, men no tveka vi ganska läng om vi sku test elä int :b Och nu då vi har pröva så har vi e svart på vitt att vi måst vis id om vi ska in ._.

Anonym sa...

nå he va nära i alla fall :) ni kan ju åtminstone sej att ni "nästan va inn" ;D

Fanny sa...

haha jaa ;)