10 augusti 2010

100810

Joo, jag är fortfarande vid liv. Nästan! Har gått och blivit så attans förkyld. Var tvungen att stanna hemma idag från jobbet men imorgon är jag nog på fötterna igen. Dessutom har vårt internet legat nere pga det jäkla ovädret i söndags, tydligen hade en av de input grejerna på modemet pajat. Så därför har jag inte kunnat skriva nåt heller. Nåja, nu är det igång igen.

Annars dåå... Mjo var ju på Fantasia @tropiclandia i lördags. Awesome! :D Hoppas de ordnar det på nytt nästa år eller inom en snar framtid. Synd bara att det inte var så jätte många bekanta där, men det var faktiskt super roligt hur som helst. Så nästa gång (om) de ordnar det hoppas jag ni som inte kom kommer!

Haha ;)
Tog nickes bild från fb eftersom jag själv saknar bilder. Förfestade iaf hos Nicke :D


/fanny

Inga kommentarer: