13 augusti 2010

A pile of dog shit

När jag kom hem från jobbet idag hade Rufus klämt ut en stor, inte allt för godluktande present på vardagsrumsgolvet. Vi snackar alltså ett stort jävla lass med hundskit. Såg mer ut som något som kommit ur en häst eller liknande. Och med dålig mage dessutom. Fyfan, stank hundskit i hela huset. Tror det var något av det äckligaste sakerna jag gjort i mitt liv att torka upp det.

På tal om jobb så jobbade jag sista dagen idag. Känns såå skönt med lite ledit nu :) Inga mera 05.20 väckning! Jippiiee!!

Nej nu tror jag att jag ska leta mig mot sängen. Blev inte allt för mycket sömn inatt eftersom jag som många andra besökte Konstens Natt. Iofs for vi hem ganska tidigt men att stiga upp vid 6 är nog aldrig speciellt lätt efter man varit ute.
Nighty!

/fanny

Inga kommentarer: