22 augusti 2010

I helg

FREDAG, då hade ju Toffe fest. Helt skoj nog med ganska mycket folk faktiskt. Var inte så aktiv med kameran under kvällen/natten men här är en par bilder iaf. Mer eller mindre seriösa ;p










IGÅR LÖRDAG, vaknade jag hos toffe och var där tills en fem tiden då jag skjussade honom på en 30-års fest. På dagen var vi bl.a och pantade allt från festen. De blev 314 flaskor och 40€ fick han :D Inte illa pinkat!
Ajo men efter jag släppt av han åkte jag hem och packade en del med grejer som nu är påväg till swe med deas fasters man. Efter det tog jag de bara lugnt här hemma. Sen där halv 4 inatt steg jag upp och åkte och hämtade en aningen överförfriskad Toffe till stan. Alltid skoj med berusade människor när man själv är spik-nykter, hm :p

IDAG SÖNDAG, kom hem fem tiden från Toffes och slängde i de sista grejerna som for till swe idag som nämnt. Jaao de va min helg i ett nötskal.

/fanny

Inga kommentarer: