26 januari 2010

Ägd

Fanny säger:
*vet du va ja har : ) : )
sami säger:
*mens? : ) :)
Fanny säger:
*hahah
*FÖRUTOM HE :D
*:' D
sami säger:
*ÄGD :D
Fanny säger:
*sattan
sami säger:
*hahahahaahha
Fanny säger:
*men e va int he syfta på nu!!!
sami säger:
*HAHAHAHA
*:D:D:D:D
*fysatan va ägd

Det jag ville få fram var att jag hade godis och inte han. Men det blev liksom.. lite fel där :I

Anywaaays, har varit på en danstimme nu ikväll. Var helt ok men trodde det skulle vara lite annan stil på dansen. Mer i streetdance/hip hop men det var typ showdance. Såå, lite besviken blev jag. Fast kanske det inte alltid är i genren showdance.
Nu ska jag ta min godispåse och gå ner och kämpa med violet hill på piano. Det går inte riktigt så bra som jag sku vilja så kan bli lite frustrerad ibland. Men jag ger inte upp :D ännu iallafall... ;p

/fanny

Inga kommentarer: