14 januari 2010

what's a girl gotta do?

Hey ho. Varit en tråkig skoldag idag. Kändes som jag mest suttit och velat att tiden ska gå fortare så jag skulle sluta någongång. Men det brukar ju bli så att den går långsammare då, inge bra sätt alltså.
Åkte in till stan efter skolan och köpte diverse nödvändigheter. Eller så inte, men iallafall. Efter jag sprungit på stan en stund var det gym som gällde. Var på en danstimme, helt okej nog. Det dansades Samba och någon annan dans vars namn jag inte riktigt hörde. Typ något i stil med "Zchwaabhaadv..", haha mm okej!

Just nu längtar jag tills imorgon. Jag vill dansa! :) Men mjojojo, här är iallafall en låt för att fördriva er tid lite till innan ni pyser härifrån.



/fanny

2 kommentarer:

Såffi sa...

Zumba!! :D

Fanny sa...

haha, nej he va int zumba :D Tror e kanske va nå i stil me jive eller liknande ;) Fast jag vet int hur int jag kuna hör att e sku ha vari he isf? Nåja.. det förblir ett mysterium :D