30 januari 2010

Örrrhh

Känner mig inte så värst fresch idag. Har fortfarande på mig gårdagens smink och kläder. Spurgut, nä vadå?
Gårkvällens sitz var både bra och dålig. Sitzkommittén hade varit riktigt duktiga med att ordna allt. Bra stämning var det också :) Den senare delen av sitzen var den som inte var lika rolig. Tårar hit och tårar dit, och en jävla massa härj. Not fun. Jag ville verkligen inte att det skulle bli så, men när den första kommentaren var fälld gick det inte att undvika. Nåja men it is what it is, though it sucks.
Sov till en två tiden idag, låg vaken i kanske en timme och funderade på allt möjligt. När det blev för tråkigt försökte jag få liv i personen bredvid mig med diverse puffar och pickningar. De var dock inte så uppskattade. Ca halv fyra tiden blev jag upphämtad av mamma och pappa, åkte iväg till sjukhuset för att hälsa på mommo, sen till minimani och handla vilket inte var så uppskattat av mig med tanke på hur jag såg ut (och fortfarande ser ut). Alltså ett vandrande spurgu.

Ska visa några bilder från igår så fort jag lagt in dem på datorn bara.
Nu, gå och slagga i soffan.

/fanny

Inga kommentarer: