22 juni 2008

jag har aldrig...

Åkte in till stan en sväng, släppte av jocke och ville sen bara snurrade vi på där en stund. Till vår glädje hade fia fest här i replot så vi åkte dit. När vi kom dit var jag och dea tvungen att vara med i fyllestafett även fast vi var nyktra men.. :D Flickorna mot pojkarna, men pojkarna vann båda gångerna :( dom fuskade.. kan vi ju säga :> Lite senare ville vi leka mera så då blev det till "jag har aldrig..". Hah, fick ju veta ett och annat om personer :') När klockan närmade sig 3-4 (?) tiden började alla bege sig hemåt på ett eller annat sätt. Tur fick jag sitta på hem med toffe så jag inte behövde gå. Men en helt trevlig kväll var det :)

Idag har jag i princip sovit, sovit ooch.. sovit :) Kommer nog ha svårt att hitta sömnen sen när jag går och lägger mig ikväll..

/fanny

Inga kommentarer: