25 juni 2008

Sex and the city the movie

Kommer alldeles nyss hem. Var ju på bio med tjejorna och kikade sex and the city. Och fa-an va bra :D Sku lätt se den en gång till på bio! En film där man både fick skratta och gråta, och skratta så att tårarna sprutar. Hoho, rekommenderas starkt åt dem som inte sett den!



Efter bion gick jag och dea till siggs lägenhet där anders och han var. Satt där en stund innan han skjussade hem oss. Han ska köpa ny bil så han hade en bmw som han testkörde nu och som han eventuellt köper. Riktigt najs : o Vill också ha en bmw : <

Jag lyckades med att inte köpa något i stan! Duktigt av mig. Var nog fem före på några saker men jag övervägde att vänta tills jag får lön. Fäste mig riktigt vid två par skor. Båda var på rea också. Ett par fred perry, och ett par klackar. mm : ) Får se, kanske jag köper dom sen när det rullat in cash på kontot :>

/fanny

Inga kommentarer: