1 juni 2008

Skolavslutning, studentdimisson och studentkaffe

Dagen till ära började men skolavslutning/studentdimission i 2 h. Alla studenter fick ta emot mössan och betygen. Bara två år kvar tills man själv blir student, känns onödigt långt borta för tillfället : (



När jag kom hem bar det iväg på studentkaffe till min kusin Sandra. Efter det for vi till Sofia på studentkaffe. Båda två hade jättefina klänningar :)


Klockan 18 stack jag iväg till Dea på förfest. Var där i ca 2h före taxin kom som vi for till stan med. Kvällen spenderades vid bryggorna och hovrättsparken. Var väl helt okej. Inte allt för kul men inte för tråkigt heller.








Hem kom jag ca 03.00. Trött och sliten. Idag mår vi helt okej. När jag vaknade var jag aningen svag och kände lite av illamående men det har gått om nu ;p

/fanny

Inga kommentarer: