7 juni 2008

katter i natten

Halåå, Kom alldeles just hem. Fan vad ljust det var : o men iaf så var vi först vid arken/stranden och flumma lite. När klockan var runt tolv tiden cyklade jag iväg till lokalen där det var lite folk. Och där var det ju ungefär som det brukar vara.. alltså rätt tråkigt :) så var jag så himla trött också med tanke på att jag stigit upp klockan 05.45 imårse. Men nu lite före jag for blev jag rätt pigg, knasigt.

Nu när jag cyklade hem såg jag typ 5 katter inklusive våra två egna som kom tassandes på gården när jag kom. Kattimmen or what? :D
Hmm.. min kära mor har inte kommit hem ennu. Ovanligt att jag skulle komma hem före :p Hon är på nåt festliknande grej med sina arbetskamrater i alskat typ. Hoppas hon inte cyklat ner för bron..

Men nu--> säängeen<3
Gonatt!

/fanny

Inga kommentarer: