15 juni 2008

whoa!

Fredag: For till stan med anders och dea. Så hängd vi i siggs lägenhet en stund. Otroligt fin lägenhet han har. Man tror knappt att de bor en pojk där. Sen kom jessi med oss också en stund. Ganska kultråkig kväll.

Lördag: Helt sjukt kul kväll! Minns int när jag sku ha haft så kul sist ? Först var jag, sara, dea och jessi hos dea. Åt mat och drack bål. Efter att ha suttit där i några timmar förflyttade vi oss till jocke. Där var de feeesten. Fast jocke hade spytt och slocknat när vi kom dit så kvällen slutade lite väl tidigt för honom ;p Där hann vi bl.a med bastubad, årets första dopp, dansa på bilar, bodyshots och massa annat skoj. Var jag, padde, sara, hannes och oski som gick i bastu och simmade ;> Slutet av natten består av massa minnesluckor. Vaknade typ klockan halv 1 hos jockes idag. Och det hade jag ju inte planerat :p Sara gick hem 6 tiden men jag lämnade tydligen kvar och gjorde lite annat.. Fasiken va mina fötter svider nu av alla brännässlor vi sprungit i igår när vi sprang från och till stranden. Men den kvällen glömmer jag inte i första hand! Galet kul :)

Mår faktiskt rätt bra idag. Förväntade mig värsta baksmällan efter all whiskey och kahlua vi drack men icke.

/fanny

Inga kommentarer: