3 februari 2009

030209

Joo, lite mer sysslorik dag idag jämfört med igår. Var nämligen lite rebellisk och stannade hemma från skolan i brist på ork. Fast dagen började inte allt för bra. Försov mig med 1½h, alltså jag vaknade när jag vanligtvis pyser iväg till bussen. Illa illa, var bara till att ta den senare bussen som gick vid 11-tiden. Sen via stan och vänta på nästa buss i typ 45 min och sen äntligen komma fram till skolan 4 lektioner försenad. Men jag hade ju iallafall 3 lektioner idag, eller egentligen 2 för att lärarn var bort från sista timmen.
Om inte det varit för att jag skulle på gym med linn hade jag nog lämnat hemma idag med. Som sagt, for till Linn efter skolan, sen gym och tillbaka till Linn. Kom hem för lite mer än en timme sen så jag har inte hunnit ta tag i nåt här hemma. Uuff, har massa läxor och shit.

Men nuuu ska jag titta på.... *trumvirvlar* BOLT!! :D Hare!

/fanny

Inga kommentarer: