12 februari 2009

Penkkis

Tro det eller ej men jag kom mig hem helskinnad. Eller med en par blåmärken på knäna men annars! "Fin" i håret och ansiktet är man också. Mysigt med body lotion i håret, uusch..
När vi steg av bussen blev vi direkt fasttejpade och fick läppstift målat i ansiktet. Sen skulle vi ta oss till skolan, gick någorlunda bra. Vi kom fram till gården och blir inkastade i "mullhagan", där vi blev till ropade att hoppa osv. Efter vi stått/hoppat där en bra stund och vår fötter var alldeles iskalla och våta skulle vi krypa 103647384720 m för att sen få en snygg make-over, äta ättikdränkta knackkorvar med nån slags genomskinlig blandning på, dansa några knasiga danser och sen skämma ut oss med olika lekar och frågor. Som tur blev jag inte uppropad detta år fast jag varit på svarta listan. Bjuder på några bilder, mera finns att skåda HÄR i min bilddagbok.



/fanny

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaa!

Ville bara tala om att jag kör en liten Valentine-tävling för att tacka för uppmuntrande ord och skratt, och du borde definitivt vara med, Fanny!