4 februari 2009

Suck och stön

Har nu suttit 2 fucking timmar med den förbannade textkompetensen och är fortfarande inte klar. Man skulle skriva 3 uppgifter men skrev bara 2 nu, den andra fick lämna tills imorgon. Och då ska jag dessutom läsa på nåt hälsoprov vi har på fredag. Uff, tiiight. Men har hål två första timmarna imorgon så kanske jag hinner skriva den sista uppgiften då.

Idag var umeå universitet på besök till skolan så jag tog tillfället i akt och skippade gympan för dem. Det gjorde jag nog rätt i. Har nog varit intresserad av att åka till umeå och studera förut men nu efter idag känns allt mycket klarare och det känns som att jag kommer åka dit och studera. Eller det vill jag iallafall! Men jaa, man kan ju inte vara allt för säker ennu dock! Och om jag nu söker in dit blir det isåfall till sjuksköterska, i think.



/fanny