6 februari 2009

buuuu

Åhh, har så otroligt tråkigt!! Finns inget att göra och inget kommer det på tv heller. Att vara sjuk kinda sucks. Eller visst finns det en del att göra som en massa till skolan men jaa.. orkar ej!

Så blev jag väckt imårse också av att någon ringde 07.50. Såg bara att det var en nummer jag inte kände igen

Jag: Hej?
Pojken: ööh, vem ere?
Jag: vah, vem e dehe?
tyst i andra ändan, hörs bara nåt brus, kanske att han satt i en bil eller något
Jag: halåå??
Jag: jaa?

Till slut sätter jag av. Jahapp, så var man klarvaken klockan 8 på morgonen. Telefonen piper till och jag får ett meddelande av den person som just ringde "Sry. Fel nummer =/" Jag svarar med att skicka "Hah, ok. Men du väckt mej!! Morr."
Bestämmer mig för att skicka till 16505 för att se vem personen var. Får svar tillbaka och det står någon Mattias Norrman från bennäs. Hm, ingen aning! Googlade just bennäs och det ligger tydligen i pedersöre.

/fanny

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, hemlig beundrare :)

Fanny sa...

hah, lite dåligt första intryck isåfall! Man ringer int klockon 8 på mårån..