23 februari 2010

230210

Hejhalå. Idag har jag varit till frissan, klippte lite och färgade. Blev lite mörkbrunare än sist och så färgade jag den blonda slingan aningen ljusare. Blev ju inte så mycket förändring men jag är nöjd. Men jag var tvungen att typ 6 cm från topparna så nu ser mitt hår rätt kort ut, buuh. Fast det var ändå nödvändigt då mitt hår var rätt slitet i topparna. Sen en grej, VARFÖR(!) ska frissor alltid envisas med att fixa snedbena åt en och föna topparna utåt och pannluggen innåt? I don't understand it. Det är absolut inte snyggt någonstans. Jag har dock fixat till det någorlunda normalt nu.


Efter frissan så gick jag till Ebba och hälsade på. Det var trevligt. Synd då man inte ses lika ofta som förr då hon ännu bodde här i replot. Men vetja man snart själv också hittar bort från denna förbaskade ö.
På den halvtimme innan jag hade tid till frissan lyckades jag med att hitta ett par ballerina skor och en kuvertväska. Har länge kikat efter ett par nya ballerina eftersom de jag nu använder börjar sjunga på sista versen. Har inte sett ett enda par förrän idag som faktiskt kan ersätta de jag nu använder. De jag hittade idag var heller inte dyra så det tog inte länge innan jag stod vid kassan och skulle betala. Kuvertväskan hittade jag på bianco för nedsatt pris. Den blev lite av ett impulsköp, men ett bra sådant tror jag.


/fanny

4 kommentarer:

Dea sa...

Va fint ditt hår blev :) <3

Fanny sa...

tack söta :) <3

Sandraa sa...

Snyggt hår fanny! :D

Fanny sa...

Tackar! ^^