24 februari 2010

240210

Var ute och gick med Rufus en sväng idag efter att jag läst på studenten.
(det är sen mammas toffs-fundering han har i pannluggen, fniss)



Efter promenaden for jag in till stan och lämna tillbaks min penkkis dräkt sen till minimani med mama. När jag kom hem hamna jag på knä och skrubba golv. Jaa, min lilla cocis-incident uppdagades igen då det tydligen hade åkt under soffan också. Vilket jag inte alls tänkt på, jag tror all min tanke energi då gick åt datorn. Förståeligt tycker jag. Men iallfall hade det bildats en liten kanal av cocis under soffan som sedan hade "mynnat" ut under ett bordliknande grej som står bredvid soffan. Så jag har absolut inte sett detta men det var pappa som upptäckte detta när han var upp med dammsugarslangen och flyttat på grejen. Kan säga att det inte var kul att skrubba bort då det liksom torkat fast på golvet. En död fluga låg där i också, haha.
Dea och Sara kom också hit en sväng tidigare ikväll. Vi drack julmust och tittade på Halv åtta hos mig. Hemskt vad man blir hungrig när man ser på matprogram på tv btw.

Snart måste jag nog gå sova men ska sitta uppe och uggla en stund till. Tja tja

/fanny

Inga kommentarer: