19 februari 2010

Penkkis









Jätte lyckad och rolig penkkis. Och att åka på flaket var minst lika roligt. Kallt var det ute men själv började jag först frysa på hemvägen så det var ju tur.
Vid halv 5 tiden bar det av till ollis. Dock blev kvällen inte allt för sen för mig. Dels för att jag inte alls hade roligt där och hade kanske hoppats på mer folk och dels pga personliga skäl. Hittade aldrig någon riktig feelis så när klockan var något över elva orkade jag inte sitta där längre så jag for hem. Grymt trött var jag också så var inte uppe så riktigt länge efter att jag kommit hem. Synd att kvällen inte blev som jag tänkt mig. Men fick veta en väldigt tråkig sak efter att jag kom hem från skolan så det var lite svårt att inte tänka på det även om jag ville ha roligt igår.



/fanny

Inga kommentarer: