12 februari 2010

D as in drunk

Blev en eller två för många igårkväll. Det var nog roligt, fast kanske sku ha varit ännu roligare om man sku minnas lite mer. Och så hadd jag typiskt nog en liten stund av perus-fanny-för-full-gråt-attack. Jobbiga jag.
Får idag flashbacks av kvällen och kommer på att jag varit ganska pinsam igår,haha. Tur så var det kanske inte så jätte mycket känt folk ut igår så behöver jag inte gå runt så länge och skämmas över kvällen.
Hann givetvis med en hel del grejer igår också så som att fixa på puk-koden till min mobil, omärkt tappa mitt bankkort (tack filip som hitta det på dansgolvet!), skrapa upp knät, ge ut mitt nummer till nån jag knappt kände (det påmindes jag om för en stund sen då denne skicka och fråga om jag fått mobilen fixad, haha) och diverse andra saker, listan kan göras lång. Hade ju frissa tid idag också men surpise surprise försov jag mig. Så jag var tvungen att boka om, tuupiskt. Men jag hade nog ändå inte varit i körskick den tiden. Hur som helst var jag ju tvungen att åka in till stan ändå så jag sku få puk-koden till mobilen. Sara kom med mig så vi gick på stan en stund då, och båda var mer eller mindre slitna. Huhu...

Har just sovit bort min krapula så ska väl så småningom börja fixa mat. Blir texmex med majs. SÅÅ gott, nom nom :)

/fanny

Inga kommentarer: