17 februari 2010

Faaantastiskt

Jag trodde knappt mina ögon när jag såg på resultaten till finska hörfen. Kollade flera gånger så det faktiskt var mitt nummer. Men visst tammetusan var det de. Blev alltså jätte nöjd med hörfen :) Nu ska jag bara sätta läsförståelsen också!

Idag har vi abin haft penkkisförberedelser efter skolan. Blir nog prima dethär! Så var jag efter min dräkt till wasa teater också.
Imorgon blir det tidig tidig väcking. Klockan 5 för min del. För klockan 7 ska vi befinna oss vid skolan och fixa det sista innan alla små ettor och tvåor, aka mullan, kommer.
Efter penkkis blir det hastiga tag hem och fixa om sig inför kvällen. Ska även ta mig ann lösögonfransar, och jag ska förbanne mig lyckas få på dem också. Har inte slutat så bra i tidigare försök.


Nu ska jag fixa det sista inför imorgon och sen gå sova. Som sagt, tidig väckning(!).

/fanny

Inga kommentarer: