25 maj 2008

Back home!

Hemma efter en händelserik och rolig helg. Och så jäkla bra väder det har varit! Typ första gången det är varmt och fint väder på stafettkarnevalen. Och BÅDA dagarna dessutom. Lyckat!
Vi kom fram till helsingfors ~17.00 på fredagen. For med all vår packning till skolan där vi skulle övernatta. Efter det for vi in till stan för lite shopping. Tur var så stängde alla butiker klockan 21 vilken var en jävla tur. Vi rusade direkt in till Ginatricot. Och jag säger bara tre ord.. KÄRLEK TILL GINATRICOT! Hittade massa kläder jag gärna köpt men typiskt mig hade jag inte med alla mina pengar. Men jag köpte iallafall två kläningar och en tunika. Den ena klänningen ska jag ha på mig på avslutningen :) Kan visa dom sen.

Här hade vi köpt glass och satt oss i en park. Booossit väder :D


/fanny

Inga kommentarer: